wah... title nk  feeling2 lebey sedey2..
hahaaa...

tp tu la hakikatnye... sedey mengenangkan nasib...


tetibe teringatkan kate2 incik hubby..
" wat pe bazirkan air mate tu utk kawan yg cmtu?? time susah bru nk cari..
bile da senang hilang nth kemana "

hmm...xtau la apa yg patut aku rser sbnrnye...
sedih?? hepi?? suka?? kecewa?? kecik hati?? makan hati??
nthla...
yg pastinya... aku...
RINDU...( memg sagt2 rindukan diorg )
sentiasa doakan yg terbaik utknye dari jauh... ( walaupun org tu sikit x igt kt aku )
HEPI tgk kbhgiaannya... kalo dulu jd antara org terawal dpt perkahabaran gembira ...
tp skrg..... nthlaaa.....sunyi.... sepi....kosong....

dlm masa yg same aku sentia igtkan diri supaya sedar diri...
semalam... hari yg aku tunggu2.. mcm x terluah dah rindu ni..
keakraban, kegilaan mse lalu yg jdkn aku amat rindukan dia..
akhirnya aku cube gagahkn diri menghegeh-hegehkan diri kt die..

dan...
dan...

finally kuciwaaa yg aku dpt..
semua salah diletakkan kt bahu aku..
aku lah punca kmi lost contact
aku lah yg x cntact die

dlm hati aku tertanya...sape yang pinggirkan sape..
sape yg senyap sunyi xde khabar berita..
oh lupe!... khabr n berita dia hanya utk disampaikn kt kawan2 yg lain..
bukan utk aku...


ya Allah sedihnye x terkate...
hmm..cmtu la nasib diri bila nasib kiter x sebaik nasib mereka2 yang bernasib baik...
sntiasa diketepikan... dipinggirkan...dilupakan.... dan mcm2 "di " lagila....


mohon hati ni kuat dan sabar...hanya DIA tempatku mengadu...

thankz a lot to hubby sntiasa disisi...sntiasa sediakan bahu untkku...
sntiasa dgr ckp2 mengarut ku...sbr layan kerenah ku...